Stapje voor stapje.

05-09-2018

Eind augustus kreeg ik hulp uit onverwachte hoek. Had er totaal geen rekening mee gehouden. Een collega van mij gaat elk najaar richting het warme Spanje. Ze had via onze leidinggevende een collectebus aangeschaft. Daarna kwam ze met de vraag naar mij: "Wendy, heb je de uitleg van KiKa ook in het Duits?" Ze staat namelijk op een camping waar de meeste mensen de Engelse taal niet machtig zijn. Ze gaat namelijk de gehele camping rond om mij te sponsoren om mijn doel te behalen en uiteindelijk die sportieve prestatie te leveren. Hoe tof is dat!!

Zo'n beetje bij beetje gaat alles een beetje lopen. Aantal aanvragen zijn per mail verzonden. Afgelopen maandag 3-9-18 was het zover, de eerste bootcamp les! Wauw!! 20 dames kwamen zich melden. Lekker getraind, veel geobserveerd en zo nu en dan een grapje tussendoor, dat de oefeningen vanzelf makkelijker zullen gaan over een paar weken! Kreeg onwijs veel positieve reacties. Wat een boost krijg je hiervan! Inmiddels staat de teller op 24 aanmeldingen! Dit had ik niet kunnen dromen. Echt zo gaaf!

4 september een webinar gevolgd van KiKa, helemaal nieuw voor mij, zo via de laptop. Hoop info kregen we en ik dacht... "is het al september 2019??" Wat een fantastische, bijzondere, emotionele belevenis ga ik tegemoet, maar bovenal wat een bijzonder doel om hier mijn steentje aan bij te dragen. Ben alleen nog maar meer gemotiveerder geworden.

Heb ook mijn hardloop trainingen weer opgepakt. Zo hier en daar pik ik wat wedstrijdloopjes mee, alleen of met vrienden. Doe dit verder niet alleen. Afgelopen zondag nog, kreeg ik hulp van Marc en de kids. Fietskar aan de fiets gemonteerd en zo werd ik aangemoedigd door 3 man sterk! Ook krijg ik hulp van een personal trainer. Samen hebben we een schema gemaakt. Opbouw in kilometers en veel meer diversiteit in mijn trainingen. Denk daarbij aan trainingen met bruggetjes, na elke 5 min, 1 minuut versnellen etc. Vandaag ook weer zoveel wijzer geworden als het gaat om je ademhaling regelen tijdens het lopen. Oftewel bewust hardlopen. Was een hele openbaring kan ik je vertellen. 

Wendy runs for KiKa
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin