Begin is er........

28-07-2018

Jawel er is een begin gemaakt. Ik was op een gegeven moment de zin in het sporten een beetje verloren. Kennen jullie dat? Je verzint dan vaak die welbekende smoesjes; het waait te hard, het regent, ik moet nog dweilen, kinderen gingen later dan gepland naar bed! Dat laatste is echt een rotsmoes want als we ergens structuur en regelmaat in hebben dan is het douche- en bedtijd! Ben eigenlijk een type die gewoon een stok achter de deur nodig heeft. Ik heb een tijdje mee gedaan aan een bootcamp groepje in Sliedrecht, dan had ik een stok achter de deur, dacht ik! Was heel laagdrempelig, super leuk maar omdat het dus (vond ik) te ver van huis was ging ik niet! Ik dacht wel als ik dus een keer aanwezig was, "dit kan ik ook".  Zo ontstond het idee om zelf zo'n groepje te gaan starten. Ik stelde het maar uit en uit.... totdat ik na een dag thuis kwam en Marc een verrassing had. Hij had allemaal attributen gekocht om mijn eigen groepje te gaan beginnen en mij eigenlijk die welbekende schop onder mijn hol te verkopen. Op zoek naar oefeningen en een berichtje naar wat "bekende vrienden/kennissen". Als ik 8 dames heb dan ben ik tevreden dacht ik zo. Ik bedacht samen met Marc, dat ik de helft van het inschrijfgeld doneer aan KiKa. Binnen een week had ik 7 dames!! Top dacht ik! Ok Wendy, trek de stoute schoenen aan, kom uit je comfortzone, zet het eens op zo'n verkoop/koopjes site van Ambacht. Toen gebeurde het, de ene na de andere aanmelding kwam binnen. Op het moment van typen van deze blog staat de teller op 20! Doodeng vind ik het eigenlijk! Kan ik dit wel? Niet zeuren Wendy, "you can do it" is toch zo'n lijfspreuk van je. Ja, dat klopt, dus.... we gaan door.......! 27 juli mocht ik 38 kaarsjes uitblazen en ik kreeg een groot cadeau. Wat zou erin zitten??? Had namelijk echt helemaal geen idee. In die doos zaten hesjes voor als het straks donker wordt en wij als groep wel gezien moeten worden. "working in progress" staat erop gedrukt! Hoe leuk is dat! Dus ja... 1e voorbereidende actie kunnen we afvinken, nu alleen zelf gaan starten zodat ik 3 september fit voor de groep sta, want mijn fitheid is nog best ver te zoeken. 

Ook heb ik een mail verstuurd naar een tweetal sportscholen bij mij in de buurt, met de vraag of ik een spinning marathon mag organiseren. Ook zijn er mails uit over het sparen van statiegeld bonnen. 

Tot slot heb ik een sponsorpakket samengesteld. Je kan km's sponsoren. Je naam of bedrijfsnaam komt dan op mijn shirt. Zie ook onder het kopje "sponsormogelijkheden" voor extra informatie. Volgende week ga ik langs een aantal winkels bij mij in het dorp om deze formulieren te overhandigen, inmiddels kennen ze me echt wel. Is het niet door onze ondeugende tweeling, dan zou het ook nog door mijn koopgedrag kunnen komen! :) Ook dit is weer een stukje overwinning die ik ga behalen, want ik zal dan toch echt uit mijn comfortzone moeten stappen. Gek eigenlijk hé, ik kan soms 5 kwartier in een uur kletsen of ik heb in bepaalde situaties mijn woordje klaar, maar voor dit moet ik voor mijn gevoel echt een drempel over. Kortom wordt vervolgd.... het begin is er!

Wendy runs for KiKa
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin